ویژگی های کلیدی تیزر تبلیغاتی
در بازارهای بهشدت رقابتی امروز بسیار اتفاق میافتد که تیزرها و آگهیهای تبلیغاتی جذاب و حرفهای خود تبدیل به مزیت رقابتی شرکت شده و عاملی برای جذب مشتری می شوند. تیزرهای ساخته شده باید به قدری جذاب و اثرگذار باشند که خود تبدیل به مزیت رقابتی شرکت شوند،دراین قسمت به بهترین ویژگی های کلیدی تیزر تبلیغاتی اشاره خواهیم نمود.
ایدههای مفهومی و خلاق: ساخت تیزر با هدف انتقال معنا و مفهوم انجام میشود بنابراین هر تیزر جذاب و اثرگذار بر اساس یک سناریو خلاقانه و حرفهای ساخته میشود.
زیبایی و جذابیتهای بصری و شنیداری: در ساخت تیزرها کلیهی جنبههای زیباییشناسی مورد انتظار در عمل محقق میشوند.
سرعت: سرمایه گذاری مناسب و شروع و تولید همزمان چندین تیزر به مشتریان کمک میکند تا در کوتاهترین زمان تیزرهای خود را آماده اکران داشته کنند.
مخاطب محور: این تیزرها باتوجه به مدل ادراک ذهنی مخاطب ساخته شده و تلاش میشود تا از تمام عناصر و عوامل در دسترس برای گذر از فیلترهای ادراکی مخاطب استفاده شود.
موارد استفاده فیلم ها و تیزرهای تبلیغاتی
- ۹۷/۰۴/۲۷